دسته‌بندی نشده

سکس تراپی چیست و چه کمکی به زوجین میکند؟

سکس تراپی چیست

سکس تراپی یکی از مهمترین، کارآمدترین و تقریبا نوین ترین نوع تراپی های انجام شده از ترکیب متودهای علم روانشناسی، جامعه شناسی و زوج درمانی است.

خوشبختانه امروزه این تراپی به دلیل شفاف سازی اهمیت بسیار زیاد مسائل جنسی و زناشویی در زندگی زوجین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و توانسته است گام بسیار موثری در بهبود روابط زوجین و پیشگیری از بروز اختلافات بین زوجین بردارد.

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

به منظور آشنایی بیشتر و بهتر با متودهای این روش درمانی در کلینیک ها و مراکز درمانی با ما همراه باشید.

سکس تراپی چیست

اهمیت روابط جنسی در زندگی زوجین

برقراری روابط جنسی رضایت بخش یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهای تثبیت کننده روابط موفق بین زوجین در سراسر جهان است.

متاسفانه نتایج حاصل از تحقیقات انجام شده در حوزه علوم روانشناسی و سکس تراپی نشان داده است که مشکلات زناشوئی و عدم برخورداری از یک رابطه جنسی رضایت بخش یکی از مهمترین عوامل فروپاشی بنیاد خانواده و افزایش آمار طلاق در جمعیت زوجین به ویژه در سنین جوانی و باروری به شمار می آیند.

مطالب مرتبط

تاثیر مشاوره زناشویی بر حل مشکلات روابط همسرانه چیست

مرکز سکس تراپی و مشاوره جنسی در تهران

متاسفانه تا چندین سال گذشته پرداختن به این موضوع، بررسی آسیب های ناشی از آن و ارائه راهکارهای آموزشی و درمانی در این زمینه از اهمیت بسیار کمی برخوردار بوده واز جمله مسائل طرد شده و غیر قابل بیان در جمعیت زوجین محسوب می گردید.

اما به جرئت می توان گفت امروزه از بین رفتن تابوهای این چنینی و امکان بیان مشکلات مربوط به این حوزه توانسته است بسیاری از گرفتاری ها و درگیری های جنسی را مرتفع نموده و منجر به گسترش شناخت روش های مختلف سکس تراپی و استفاده از راهکارهای آموزشی و درمانی آن در جمعیت متقاضیان شود.

سکس تراپی چیست

سکس تراپی چیست؟

همانطور که پیش تر نیز گفته شد سکس تراپی یکی از شاخه های بسیار مهم بهبود و درمان مشکلات جنسی، روابط زناشویی با ارائه راهکارهای آموزشی و درمانی در این زمینه است.

امروزه این علم نسبتا شناخته شده از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار بوده و یکی از مهمترین و اصلی ترین راه های برطرف نمودن مشکلات زناشویی به شمار می آید.

روش ها و متودهای مختلف سکس تراپی درکلینیک ها و مراکز سلامت جنسی توسط افراد سکس تراپیست ارائه خواهد شد.

سکس تراپی چیست

درمان های اصلی سکس تراپی

  • کاهش اضراب و استرس های فیزیکی و روانی در سکس
  • درمان سردمزاجی و کاهش میل جنسی به ویژه در بانوان
  • مشکل نعوظ و انزال در آقایان
  • واژینیسموس در بانوان
  • درمان اعتیادهای جنسی
  • درمان سوء استفاده های جنسی و آثار نامطلوب ناشی از تجاوز
  • درمان انحرافات جنسی
  • نارضایتی های جنسی
  • درمان و بهبود مشکلات ارگاسم در بانوان
  • درمان فتیش ها

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

سکس تراپی چیست

سکس تراپی چیست ؛ انتخاب بهترین مرکز و سکس تراپیست

یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهای کسب رضایت از درمان های سکس تراپیست، مراجعه به بهترین و معتبرترین مراکز درمانی و سکس تراپ با تجربه و توانایی ارائه راهکارهای آموزشی و درمانی مطابق با به روزترین متودهای روز جهان است.

از اینرو پیشنهاد می شود به منظور انتخاب و مراجعه به بهترین مرکز سکس تراپی و زوج درمانی، با افراد متخصص در این زمینه و روانشناس های فعال در حوزه زوج درمانی مشورت نموده و به بهترین مرکز مراجعه نمایید.

سوابق آموزشی و درمانی درمانگر، بررسی و اعتماد از مجوزهای درمانی صادر شده و میزان رضایت مراجعین از مهمترین فاکتورهای بسیار مهم و تاثیر گذار در نظر گرفته شده بوده و کمک شایان ذکری به انتخاب مناسب و هدفمند شما خواهد نمود.

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا