دسته‌بندی نشده

مراجعه سکس تراپیست خوب در تهرانپارس و درمان اختلالات جنسی

سکس تراپیست خوب در تهرانپارس

یکی از مشکلات اصلی که باعث بروز اختلافات بین زوجین می شود، مشکلات زناشویی و نداشتن رابطه جنسی ایده آل است.

اگر به دنبال سکس تراپیست خوب در تهرانپارس هستید، به این مرکز مراجعه کنید.

با مراجعه به سکس تراپیست خوب در تهرانپارس می توانید اختلالات جنسی تان را درمان کرده و به رابطه جنسی دلخواه تان دست پیدا کنید.

 

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

سکس تراپیست خوب در تهرانپارس

    مشاوره جنسی قبل از ازدواج

برخی از زوجین تا قبل از ازدواج هیچگونه اطلاعاتی درباره ی رابطه ی جنسی ندارند و این باعث بروز مشکلاتی پس از ازدواجشان می شود.

بنابراین، قبل از اینکه ازدواج کنید بهتر است برای مشاوره جنسی قبل از ازدواج به سکس تراپیست خوب مراجعه کنید تا اطلاعات لازم درباره ی رابطه جنسی و بیماری ها و اختلالات جنسی در اختیارتان قرار بگیرد.

    مشاوره جنسی بعد از ازدواج

مشاوره جنسی بعد از ازدواج نیز به اندازه ی مشاوره جنسی قبل از ازدواج حائز اهمیت است. برخی از زوجین در طول زندگی هنگام رابطه با همسر دچار مشکلاتی می شوند و گاهی اوقات میلی به رابطه ندارند.

بنابراین، مراجعه به سکس تراپیست خوب در تهرانپارس به زوجینی که ساکن تهرانپارس هستند، کمک می کند که رابطه ی جنسی رضایت بخش تری داشته باشند تا زندگی شان لذت بخش تر و صمیمانه تر شود.

با مراجعه به مشاور و سکس تراپیست خوب در تهرانپارس می توانید روابط جنسی تان را بهبود بخشیده و اختلالات جنسی تان را درمان کنید.

سکس تراپیست خوب در تهرانپارس

درمان اختلالات جنسی با مراجعه به سکس تراپیست خوب در تهرانپارس

اگر از اختلالات جنسی مانند واژینیسموس، دیسپارونیا، ارگاسم و… رنج  می برید یا فکر می کنید که همسرتان اعتیاد جنسی دارد، باید به سکس تراپیست خوب مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

سکس تراپی چیست و چه کمکی به زوجین میکند؟

    درمان واژینیسموس

واژینیسموس نوعی اختلال جنسی رایج است که باعث بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی افراد می شود.

در صورتیکه از اختلال واژینیسموس  رنج می برید، بهتر است هر چه سریعتر به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید و تحت مراقبت سکس تراپیست قرار بگیرید.

سکس تراپیست خوب در تهرانپارس

    درمان دیسپارونیا با مشاوره جنسی

دیسپارونیا یا درد هنگام مقاربت، نوعی درد مدام می باشد که در طول رابطه ی جنسی بروز پیدا می کند.

این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از خانم ها و آقایان است، چون درد مدام یا عود کننده به آنها اجازه نمی دهد که از رابطه شان به اندازه ی کافی لذت ببرند.

بنابراین، پیشنهاد ما به این دسته از افرادی که از اختلال جنسی دیسپارونیا رنجج می برند، مراجعه به سکس تراپیست می باشد تا این اختلال در سریعترین زمان ممکن و توسط متخصص صورت بگیرد و باعث بروز مشکلات جدی تر در زندگی زوجین نشود.

سکس تراپیست خوب در تهرانپارس

    درمان اعتیاد جنسی

اعتیاد به رابطه جنسی به این معنی است که فرد تمایل خیلی زیادی برای انجام فعالیتهای جنسی دارد و بیشتر تمرکزش روی رابطه جنسی می باشد.

اعتیاد جنسی نوعی بیش فعالی جنسی نامیده می شود. افرادی که اعتیاد جنسی دارند، قادر نیستند که خواسته های جنسی شان را سرکوب کرده و نادیده بگیرند.

در صورتیکه همسرتان جزو این دسته از افراد است و این موضوع شما را ناراحت کرده است بهتر است به سکس تراپیست مراجعه کنید تا اختلال وی درمان شود.

    درمان تنوع‌طلبی جنسی

برخی از افراد دچار تنوع طلبی جنسی هستند و این باعث بروز خیانت در زندگی زناشویی می شود.

بنابراین، بهتر است در صورتی که همسرتان به این اختلال یعنی تنوع طلبی جنسی دچار است، هرچه زودتر به سکس تراپیست خوب در تهرانپارس مراجعه کنید و به کمک وی به درمان این نوع اختلال جنسی همسرتان کمک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا