دسته‌بندی نشده

کلینیک مشاوره جنسی و سکس تراپیست خوب در شرق تهران

یافتن سکس تراپیست خوب در شرق تهران در میان بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا افراد زیادی هستند که در زندگی مشترک خود دچار مشکلات جنسی زیادی هستند و برای آنکه بتوانند صمیمیت خود را با همسرشان بالا ببرند مجبور اند تا از متخصص قابل اعتمادی کمک بگیرند.

 

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

هم اکنون سکس تراپیست های بسیار مطرحی در شرق تهران فعالیت می کنند که شما نیز می توانید جهت دریافت خدمات روانپزشکی و روانشناسی از آنها کمک بگیرید.

هم اکنون مشکلاتی همچون واژینیسموس و دیسپارونیا و تنوع طلبی جنسی و اختلال ارگاسم و اعتیاد جنسی با کمک مشاوره با سکس تراپیست خوب در شرق تهران تا حدود بسیار زیادی قابلیت برطرف شدن دارد.

مرکز مشاوره آنلاین و تلفنی با مرکز مشاوره ابراهیمی

زوج درمانگر در زمینه ی مشاوره و درمان اختلالات جنسی، غنی سازی روابط زوجین، بهبود روابط جنسی، مشاوره ی جنسی قبل و بعد از ازدواج و زوج درمانگری(درمان زوجین) در خدمت شماست.

تلفن:
۰۹۰۲۲۸۴۲۶۳۶

زوج درمانگری(مشاوره پس از ازدواج)ابراهیمی با کادری مجرب در حل مشکلات و اختلالات در خدمت شماست.

درمان انواع اختلالات اعم از :
زودانزالی
اختلال نعوظ
واژینیسموس
فتیشیسم
اختلال ارگاسم
اعتیاد جنسی
تنوع طلبی در رابطه ی جنسی
وسواس جنسی
سادیسم جنسی
مازوخیسم جنسی
غنی سازی روابط زوجین
مشاوره زوجین قبل از ازدواج

رزومه کادر درمان:
کارشناس ارشد و درمانگر اختلالات جنسی
عضو سازمان نظام پزشکی ایران
ارائه مقاله در کنگره بین المللی پزشکی شخصی
سخنران برتر در کنگره بین المللی تولید مثل و ناباروری
کسب مقاله برتر در کنگره بین المللی ژنتیک ایران و آلمان
درمانگر و پژوهشگر اختلالات جنسی و روابط زناشویی
دوره های آموزشی گذرانده شده:
 بازنگری نگرش جنسی درمانگران _ SAR دانشگاه علوم پزشکی تهران
 غنی سازی روابط زناشویی دانشگاه علوم پزشکی تهران
 مصاحبه بالینی در مشکلات جنسی با مدل PLISSIT دانشگاه علوم پزشکی تهران
 تشخیص و درمان اختلالات ارگاسم دانشگاه علوم پزشکی تهران
 دوره جامع تخصصی سکس تراپی جهاد دانشگاهی تهران
دوره جامع تشخیص و درمان دردها و مشکلات لگنی، واژینیسموس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 

 

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

سکس تراپیست خوب در شرق تهران

اهمیت یافتن سکس تراپیست خوب در شرق تهران

یافتن بهترین کلینیک مشاوره جنسی و سکس تراپیست در تهران می تواند به افراد زیادی کمک کند تا مشکلات روحی و جسمی که در طول روابط جنسی خود با همسرشان تجربه می کنند را بر ژرف نمایند.

مشاوره جنسی قبل و بعد از ازدواج می تواند به افراد کمک کند تا آنها روابط جنسی بهتری را تجربه کنند و کمتر دچار مشکلات زناشویی بشوند.

بهبود کیفیت روابط جنسی بسیار اهمیت دارد زیرا کیفیت رابطه به کیفیت زندگی مشترک بسیار کمک کننده می باشد.

شناخت مسائل و مشکلات جنسی از راهکارهای اساسی برای جلوگیری از خطای جنسی می باشد و آگاهی نسبت به این موضوعات می تواند به افراد کمک کند تا بدانند چه رفتار هایی هنجار جنسی و چه رفتاری آمیزش عاطفی جنسی شناخته می شود.

مطالب مرتبط

سکس تراپی و تاثیر بر روابط زناشویی چیست

اینکه افراد بدانند که کدام یک از رفتارشان در هنگام رابطه جنسی صحیح و کدام یک نادرست است کاملا بر روی ارتباط بهتر و با لذت بیشترشان در طول رابطه تاثیر گذار می باشد.

از نظر روانشناسی و از دیدگاه تمام سکس تراپیست ها، سلامت افراد در طی رابطه جنسی می تواند نشان دهنده میزان سلامت روحی و روانی آنها در تمام طول زندگی می باشد.

دستیابی به شناخت بیشتر افراد از رابطه جنسی در جامعه تابو به شمار می رود اما هر کسی به همان میزان فهم و درک خود باید از این مسائل به خوبی آگاهی کافی را به دست آورد تا در آینده دچار اضطراب ناشی از مشکلات جنسی نشود.

سکس تراپیست خوب در شرق تهران

کلینیک مشاوره جنسی خوب در شرق تهران

واژینیسموس و دیسپارونیا از جمله اختلالاتی است که در هنگام رابطه جنسی برای برخی از خانم ها به وجود می آید و بدون مراجعه به سکس تراپیست خوب در شرق تهران برطرف نخواهد شد.

دلیل آن این است که این مشکل خارج از توان کنترل افراد است و حتما باید این افراد زیر نظر متخصص قرار بگیرند. همچنین برخی اوقات مزاج زن و مرد با همدیگر هم خونی ندارد و همین باعث می شود دو نفر نتوانند که با همدیگر ادامه دهند.

به همین دلیل مشاوره پیش از ازدواج و مشورت با سکس تراپیست در این زمینه می تواند ازدواج افراد را با درصد موفقیت بیشتری همراه کند.

سکس تراپیست خوب در شرق تهران

کلینیک مشاوره جنسی در شرق تهران

مشاوره جنسی درباره مشکلاتی مانند زود انزالی می تواند به افراد کمک کند تا دیگر در هنگام رابطه نارضایتی های همسرشان را از عدم رسیدن به ارگاسم تجربه نکنند و بتوانند راحت تر با همسر خود در زمان معینی به ارگاسم دست پیدا کنند.

دیسپارونیا یکی از مشکلاتی است که برخی از بانوان در هنگام رابطه جنسی آن را تجربه می کنند که باید حتما با مراجعه به سکس تراپیست خوب در شرق تهران برطرف شود زیرا این اختلال در طول زمان برای هر زوجی در هنگام رابطه جنسی اذیت کننده و آزار دهنده خواهد بود.

هر مشکلی که در طول چرخه جنسی باعث شود که زوجین از رابطه جنسی خود رضایت نداشته باشد، اختلال جنسی نامیده می شود که برای برطرف نمودن آن حتما زوجین باید به درمان اختلالات جنسی خود بپردازند.

چرخه اختلالات جنسی شامل میل جنسی و مرحله تحریک جنسی و ارگاسم و فرونشینی می باشد که بیشتر این اختلالات در بانوان دیده می شود. بسیاری از این اختلالات هم اکنون قابلیت درمان شدن را دارند.

 

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

سکس تراپیست خوب در شرق تهران

اعتیاد جنسی نیز که همان اعتیاد به سکس می باشد، یک حالت وسواس گونه است که به عنوان بیماری جنسی در بسیاری از افراد دیده می شود.

بسیاری از افراد در کنترل افکار جنسی خود نا توان اند به همین علت دائما در تلاش اند تا به طور افراطی میل جنسی خود را پاسخ دهند. این حالت بیشتر به بیش فعالی جنسی نیز شناخته می شود.

در این گونه موارد سکس تراپیست سعی می کند با دارو درمانی و مشاوره های مختلف این حالت را در افراد از بین ببرد و درمان کند.

از جمله روش های روان درمانی، زوج درمانی می باشد که مشاور خانواده تلاش می کند تا به افرادی که قابلیت بر طرف نمودن مشکلاتشان را ندارند و دائما در تعارض و ناسازگاری با یک دیگر می باشند، کمک کنند تا راه حل هایی را در اختیار آنها قرار دهند تا آنها از این مشکلات رهایی یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا