مشاوره جنسی و زناشویی

مشاوره زناشویی و سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

مشاوره زناشویی و سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1 به افراد زیادی تا کنون کمک کرده است که با مشاوره جنسی پیش از ازدواج و حتی پس از ازدواج تمامی مشکلات جنسی خود را بر طرف نمایند و به تجربه زندگی مشترک بهتر این افراد سرعت بخشند.

پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراهمان باشید تا پیرامون اهمیت شرکت در جلسات مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1 توضیحاتی را خدمتتان ارائه نماییم تا از اهمیت این موضوع با خبر شوید.

سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

زوج درمانگر در زمینه ی مشاوره و درمان اختلالات جنسی، غنی سازی روابط زوجین، بهبود روابط جنسی، مشاوره ی جنسی قبل و بعد از ازدواج و زوج درمانگری(درمان زوجین) در خدمت شماست.

مشاوره به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین انجام میشود.

شریعتی بالاتر از میرداماد ، محدوده ی خیابان ظفر
تلفن:
۰۹۰۲۲۸۴۲۶۳۶

رزومه کادر درمان:
کارشناس ارشد و درمانگر اختلالات جنسی
عضو سازمان نظام پزشکی ایران
ارائه مقاله در کنگره بین المللی پزشکی شخصی
سخنران برتر در کنگره بین المللی تولید مثل و ناباروری
کسب مقاله برتر در کنگره بین المللی ژنتیک ایران و آلمان
درمانگر و پژوهشگر اختلالات جنسی و روابط زناشویی
دوره های آموزشی گذرانده شده:
 بازنگری نگرش جنسی درمانگران _ SAR دانشگاه علوم پزشکی تهران
 غنی سازی روابط زناشویی دانشگاه علوم پزشکی تهران
 مصاحبه بالینی در مشکلات جنسی با مدل PLISSIT دانشگاه علوم پزشکی تهران
 تشخیص و درمان اختلالات ارگاسم دانشگاه علوم پزشکی تهران
 دوره جامع تخصصی سکس تراپی جهاد دانشگاهی تهران
دوره جامع تشخیص و درمان دردها و مشکلات لگنی، واژینیسموس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درمان انواع اختلالات اعم از :

زودانزالی
اختلال نعوظ
واژینیسموس
فتیشیسم
اختلال ارگاسم
اعتیاد جنسی
تنوع طلبی در رابطه ی جنسی
وسواس جنسی
سادیسم جنسی
مازوخیسم جنسی
غنی سازی روابط زوجین
مشاوره زوجین قبل از ازدواج

کلینیک مشاوره جنسی

مشاوره جنسی می تواند به افراد کمک کند تا اگر مشکلات جنسی متعددی را در طی روابط خود تجربه می کنند، برطرف نمایند و بتوانند روابط با کیفیت تری را با لذت بیشتری تجربه کنند.

اختلالات جنسی می تواند دلایل روانی زیادی داشته باشد‌ به عنوان مثال زود انزالی یکی از این مشکلات و اختلالاتی است که افراد درگیر آن می شوند و باید حتما تحت درمان قرار بگیرند.

مردان بیشتر به این مشکل دچار خواهند شد زیرا درگیر یک ریتم مشخص برای نعوظ خود هستند که با سختی می توانند آن را برطرف نمایند.

مطالب مرتبط

سکس تراپیست و زوج درمانگر خوب در سعادت اباد

سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

برطرف نمودن اختلالات جنسی با شرکت در جلسات مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1

واژینیسموس نام اختلالی است که با بسیاری از بانوان همراه می باشد. زمانی که برای مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1 به سکس تراپیست مراجعه می کنید، می توانید امیدوار به حل اینگونه مشکلات باشید.

برخی از افراد هنگام رابطه درد بسیار زیادی را تجربه می کنند و به همین خاطر از برقراری رابطه بسیار وحشت دارند.

در علم پزشکی اینگونه مشکلات می تواند بسیاری از مشکلات روحی و روانی دیگری را نیز با خود به همراه آورد و اگر افراد به سرعت سعی در بر طرف نمودن این مشکلات جنسی نکنند برای خود و همسرشان تجربه های بسیار ناراحت کننده ای را رقم خواهند زد که در طول زمان می تواند برای افراد ناراحتی و افسردگی را در پی داشته باشد.

واژینیسموس از جمله اختلالاتی است که خانم ها در بیشتر روابط ابتدایی خود ممکن است تجربه کنند. این اختلال باعث می شود که افراد در طی روابط جنسی خود درد بسیار زیادی را تحمل کنند و همین باعث شود که ترس زیادی به آنها در حین رابطه دست بدهد.

مشاوره زناشویی و سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

انقباض غیر ارادی عضلات رحم به تشدید این عارضه کمک می کند زیرا در حین دخول واژن چندان تحریک نخواهد شد و تنها احساس درد فرد را آزار خواهد داد.

خانمی که دچار مشکلات روحی و واژینیسموس می شود مدام از برقراری ارتباط ترس دارد و نمی تواند حتی به کسب لذت در همسرش کمک نماید.

ناراحتی و اضطراب و افسردگی و ترس از کمترین اختلالاتی است که افراد در پی واژینیسموس دچار آن خواهند شد. عصبانیت یکی از اختلالات روحی و روانی است که باعث می شود افراد نتوانند بعد از مدتی دیگر تن به برقراری رابطه جنسی دهند و همین به از بین رفتن اعتماد به نفس این افراد کمک کند.

این اختلال باعث می شود که حتی افراد نتوانند معاینات واژن و لگن را تحمل کنند و همیشه ترس زیادی از معاینه داشته باشند.

مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1

با توجه به آنکه زندگی مشترک فراز و نشیب های زیادی دارد ممکن است که مشکلات جنسی نیز از جمله دغدغه های افرادی باشد که سعی دارند در زندگی خود مزاجشان را با همسرشان مطابقت دهند.

مشاوره جنسی و شرکت در جلسات مشاوره با سکس تراپیست پیش از ازدواج و حتی پس از ازدواج به افراد کمک می کند تا مزاج خود و همسرشان را با همدیگر مطابقت دهند تا بتوانند زندگی با کیفیت تری را در کنار همدیگر تجربه نمایند.

مشاوره جنسی در شمال تهران منطقه 1

اختلال جنسی به هر گونه مشکلی گفته می شود که باعث نارضایتی زوجین از روابط جنسی خود می شود. این اختلالات بیشتر در بانوان دیده می شود که باید حتما تحت نظر سکس تراپیست قرار گیرد.

برای یافتن بهترین مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1 بهتر است در ابتدا مشکلات جنسی خود را در خود کشف کنید تا بتوانید با سکس تراپیست راجع به مشکلات خود مشورت نمایید.

مشاوره زناشویی در شمال تهران منطقه 1 می تواند جهت برطرف نمودن تمامی مشکلات جنسیتان به شما کمک کند و در راستای تجربه یک زندگی مشترک خدمات روانشناسی خوبی را به شما ارائه نماید‌.

از جمله اختلالات جنسی که در بسیاری از مردان و زنان دیده می شود، ارگاسم و انزال می باشد.

تیم درمانی سکس تراپیست ها که متشکل از ارولوژیست و روانپزشک می باشند، نداشتن ارگاسم و انزال دیررس را در افراد بررسی می کنند و به افراد کمک می کنند تا عللی که باعث ایجاد این اختلالات می شود را زرطرف نمایند.

زوج درمانی، نام یکی از روش های روان درمانی می باشد که مشاور خانواده تلاش می کند تا به افراد کمک کند آن سری از مشکلاتی که میان زوجین وجود دارد و آنها در حل و برطرف نمودن این مشکلات ناتوان اند را برطرف نماید تا این مشکلات باعث نا رضایتی این افراد از رابطه جنسی خود نشود.

از دیگر مشکلات جنسی را می توان اعتیاد جنسی دانست که حالتی وسواس گونه و افراطی است که باعث می شود افراد به گونه ای افراطی سعی در برقراری رابطه جنسی نمایند و به نیاز خود پاسخ دهند. این اختلال بیشتر با مشاوره و دارو باید درمان گردد.

سکستراپیست در شمال تهران منطقه 1

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا