دسته‌بندی نشده

کلینیک مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی / سکس تراپیست در شریعتی

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

مشاوره جنسی و یا در اصطلاح علمی تر، سکس تراپی یکی از مهمترین و موثرترین روش های مشاوره به منظور ارائه راهکارهای آموزشی با هدف درمان، بهبود و تقویت روابط زناشویی در جمعیت زوجین مبتلا به مشکلات و اختلالات روابط جنسی در تمامی سنین به ویژه سن باروری است.

 

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی ؛ روابط زناشویی

برقراری روابط جنسی و داشتن یک ارتباط زناشویی صحیح، یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهای تثبیت کننده ارتباطات عاطفی و روانی زوجین در تمامی جوامع بشری در سراسر جهان است.

توجه به اهمیت بسیار زیاد این موضوع در چند سال اخیر، پایه گذار شکل گیری و تاسیس بسیاری از کلینیک های مشاوره جنسی و زناشویی در سراسر کشور بوده و خوشبختانه توانسته است در جهت بهبود و درمان بسیاری از اختلالات موجود در این زمینه گام موثری بردارد.

زوج درمانگری(مشاوره پس از ازدواج)ابراهیمی با کادری مجرب در حل مشکلات و اختلالات در خدمت شماست.

مشاوره به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین انجام میشود.

آدرس: تهران ، شریعتی بالاتر از میرداماد ، محدوده ی خیابان ظفر
تلفن:
۰۹۰۲۲۸۴۲۶۳۶

عزیزانی که در شهرستان ها هستند میتوانند از مشاوره تلفنی و آنلاین استفاده کنند.
شرایط ویژه: اگر هزینه ی مشاوره پنج جلسه هم زمان پرداخت شود یک جلسه رایگان میباشد.
ساعت کاری مرکز: یازده صبح تا هشت عصر

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

رزومه کادر درمان:
کارشناس ارشد و درمانگر اختلالات جنسی
عضو سازمان نظام پزشکی ایران
ارائه مقاله در کنگره بین المللی پزشکی شخصی
سخنران برتر در کنگره بین المللی تولید مثل و ناباروری
کسب مقاله برتر در کنگره بین المللی ژنتیک ایران و آلمان
درمانگر و پژوهشگر اختلالات جنسی و روابط زناشویی
دوره های آموزشی گذرانده شده:
 بازنگری نگرش جنسی درمانگران _ SAR دانشگاه علوم پزشکی تهران
 غنی سازی روابط زناشویی دانشگاه علوم پزشکی تهران
 مصاحبه بالینی در مشکلات جنسی با مدل PLISSIT دانشگاه علوم پزشکی تهران
 تشخیص و درمان اختلالات ارگاسم دانشگاه علوم پزشکی تهران
 دوره جامع تخصصی سکس تراپی جهاد دانشگاهی تهران
دوره جامع تشخیص و درمان دردها و مشکلات لگنی، واژینیسموس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

زوج درمانگر در زمینه ی مشاوره و درمان اختلالات جنسی، غنی سازی روابط زوجین، بهبود روابط جنسی، مشاوره ی جنسی قبل و بعد از ازدواج و زوج درمانگری(درمان زوجین) در خدمت شماست.
درمان انواع اختلالات اعم از :
زودانزالی
اختلال نعوظ
واژینیسموس
فتیشیسم
اختلال ارگاسم
اعتیاد جنسی
تنوع طلبی در رابطه ی جنسی
وسواس جنسی
سادیسم جنسی
مازوخیسم جنسی
غنی سازی روابط زوجین
مشاوره زوجین قبل از ازدواج

 

جهت مشاوره بیشتر با مرکز مشاوره ابراهیمی زوج درمان برترن کشور میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

تماس و مشاوره !

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

چرا به مشاوره روابط جنسی نیازمند هستیم؟

متاسفانه نتایج حاصل از تحقیقات مختلف در حوزه های جامعه شناسی، روان شناسی و سکس تراپی نشان داده است که عدم برقراری روابط زناشویی رضایت بخش یکی از مهمترین دلایل ایجاد تنش، چالش های جسمی و عاطفی و فروپاشی زندگی مشترک در جمعیت زوجین به شمار می آید.

از اینرو توجه به غنی سازی روابط زوجین، مشاوره جنسی و برطرف نمودن اختلالات جنسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و یکی از مهمترین اهداف تاسیس کلینیک های مشاوره جنسی و روابط زناشویی به شمار می آیند.

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

مهمترین اهداف مشاوره جنسی چیست؟

غنی سازی روابط زوجین

این هدف با کمک ارائه بسیاری از راهکارهای آموزشی درمانی محقق شده و در نهایت منجر به غنی سازی و تقویت روابط زناشویی خواهد شد.

مطالب مرتبط

مرکز سکس تراپی و مشاوره جنسی در تهران

مشاوره جنسی و زناشویی چیست؟ | انواع مشکلات جنسی

درمان اختلالات جنسی

  • کاهش میل جنسی
  • اختلال نعوظ، انزال زودرس
  • درد خفیف تا شدید هنگام برقراری رابطه
  • ناتوانی در ارگاسم
  • عدم پاسخگویی به محرک های جنسی
  • واژینیسموس
  • اعتیاد جنسی
  • انحرافات جنسی

از مهمترین اختلالات جنسی و موانع برقراری روابط رضایت بخش زناشویی در جمعیت زوجین به شمار می آید که نیازمند ارائه مشاوره روابط جنسی بوده و قابل درمان خواهد بود.

بهبود کیفیت روابط جنسی

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، برخورداری از یک رابطه رضایت بخش و زندگی سالم در روابط بین زوجین، داشتن روابط جنسی و زناشویی رضایت بخش و بدون مشکل است.

مشاوره روابط جنسی یکی از موثرترین راهکارهای برطرف کننده اختلالات و ناتوانی های جنسی در دوران زندگی افراد بوده و تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت روابط زناشویی افراد خواهد داشت.

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

 کلینیک مشاوره روابط جنسی و زناشویی در شریعتی

کلینیک مشاوره روابط زناشویی در شریعتی استان تهران با هدف ارائه مشاوره های کاملا علمی بر پایه علوم روانشناسی و سکسولوژی تاسیس گردیده و توانسته است در راستای درمان بسیاری از اختلالات شایع و نادر جنسی گامی موثر برداشته و نقش به سزایی در بهبود کیفیت روابط زناشویی ایفا نماید.

درمان واژینیسموس به عنوان یکی از مهمترین اختلالات شایع جنسی در جمعیت بانوان به دلیل ایجاد انقباضات شدید رحمی و اعتیاد جنسی از مهمترین اهداف درمانی کلینیک مشاوره زناشویی شریعتی بوده و برخورداری از راهکارهای آموزشی درمانی این مرکز در جلسات درمانی به شکل کاملا موثری قادر به برطرف نمودن اختلالات ارگاسم و مشکلات نعوظ در جمعیت آقایان خواهد بود.

پیشنهاد می شود به منظور برخورداری از روابط جنسی سالم، بدون دغدغه، درمان اختلالات و مشکلات جنسی و داشتن روابط عاطفی رضایت بخش در سراسر زندگی مشترک خود به کلینیک مشاوره روابط زناشویی در شریعتی استان تهران مراجعه نموده و لذت داشتن یک رابطه رضایت بخش را تجربه نمایید.

مشکلات جنسی زنان چیست و چگونه حل می شود؟

مشکلات جنسی زنان ممکن است به دلایل زیادی ایجاد شود.

همچنین مشکلات جنسی همچون ترس از دخول یا سردمزاجی از نمونه مشکلاتی است که می تواند گریبان گیر زنان شود. با بررسی و علت یابی هر یک از مشکلات می توانید درمان و تاثیرات درمانی را در روابط جنسی خود شاهد باشید.

خانم ها نیز باید بتوانند درباره این موضوع صادقانه صحبت کنند و نگرانی ها و اضطراب های خود را درباره روابط زناشویی با همسر و فرد مشاور در میان بگذارند.

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

ترس از دخول از شایع ترین مشکلات جنسی زنان

یکی از شایع ترین مشکلات جنسی زنان، ترس از دخول است. در این حالت زنان به دلیل اضطرابی که از روابط جنسی دارند ممکن است با مشکل ترس از دخول مواجه شوند.

ترس از دخول معمولا به دلیل انقباضات ناحیه مهبل رخ می دهد و در این حالت فرد امکان برقراری روابط جنسی را ندارد.

دلایل آن ممکن است احساس درد در روابط جنسی و تجربه خشونت بار یا استرس قبل از شروع روابط جنسی باشد.

درمان آن ممکن است با افزایش میزان آگاهی فرد از روابط جنسی برطرف شود در این حالت فرد روانشناس با اطلاعاتی درباره آناتومی بدن و پاسخ های جنسی را در اختیار زوجین می گذارد

و این یکی از شیوه های درمانی است، در واقع اطلاع از روابط جنسی می تواند منجر به کاهش میزان استرس و اضطراب در زنان برای برقراری روابط جنسی با همسرشان خواهد شد.

همچنین تمارینی برای آماده سازی بدن و ماساژهای جنسی می تواند در درمان ترس از دخول و کاهش میزان تنش در بدن فرد موثر واقع شود.

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

روابط جنسی دردناک برای خانم ها

تجربه روابط جنسی دردناک از دیگر مشکلات جنسی زنان است که بسیار هم شایع است.

این مشکل ممکن است به دلیل تجربه های خشونت بار توسط همسر، عدم برانگیختگی زنان و یا به دلیل مشکلاتی است که زنان در زندگی مشترک با همسرشان درگیر هستند، پیش بیاید.

در نتیجه فرد روانشناس در ابتدای امر سعی در پیدا نمودن علت و تشخیص صحیح آن خواهد داشت. داشتن الگوهای نامناسب برای زنان نیز می تواند از دیگر دلایلی باشد که فرد را با مشکل آمیزش دردناک رو به رو می کند.

سپس فرد به دنبال راه های درمانی خواهد بود. معمولا افزایش زمان برای تحریک پذیری زنان در این موارد می تواند منجر به رفع مشکل و یا کاهش آن شود.

البته تشخیص شیوه درمانی کاملا به عهده روانشناس خواهد بود.

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

نرسیدن به اوج لذت جنسی در زنان

از دیگر مشکلات جنسی زنان می توانیم به عدم تجربه ارگاسم یا اون لذت جنسی اشاره کنیم.

روابط جنسی برای لذت و تجربه اوج لذت جنسی برای هر دو طرف انجام می شود. اما بسیاری از زنان ممکن است به دلایلی از جمله عدم توجه مرد به احساسات زن، اختلالات هورمونی، خشکی واژن و بسیاری از دلایل دیگر ایجاد شود.

برای این منظور نیز باید با مشاور و روانشناس مشورت نموده و علل مشکل را شناسایی نمود.

همچنین توجه بیشتر مردان به ارگاسم زنان، رفع مشکلاتی از قبیل خشکی واژن و تنظیم هورمون در خانم ها نیز می تواند به درمان مشکل جنسی در خانم ها کمک های بسیاری کند.

البته روش درمان قطعی با توجه به علت مشکل توسط مشاور ارائه خواهد شد. ممکن است چندین علت منجر به بروز چنین مشکلاتی در فرد شود.

در نتیجه ممکن است تجربه لذت جنسی در زنان امری غیر ممکن به نظر بیاید. اما با درمان علت یابی صحیح می توان تجربه روابط جنسی را برای طرفین لذت بخش نمود.

مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا